Späť

KTORÉ DISTRIBUČNÉ KANÁLY SÚ NAJDOLEŽITEJŠIE?

V dnešnej dobe internetu by sa mohlo zdať, že e-shop je najdôležitejší distribučný kanál pre všetky produkty. Pri niektorých produktoch to platí, pri iných to platí menej. Nie je to len o produkte a cene, ale hlavne o správaní sa zákazníkov.

KTORÉ DISTRIBUČNÉ KANÁLY SÚ NAJDOLEŽITEJŠIE?

V dobe, keď začínala éra e-shopov, sme spolupracovali s niektorými e-shopami, ktoré teraz patria medzi najväčšie. Ich názory vtedy boli také, že e-shopy úplne vytlačia kamenné predajne. Neskôr sa ukázalo, že kamenné predajne nezmizli, skôr naopak. E-shopy si vytvorili svoje vlastné kamenné predajne, pretože určitá skupina zákazníkov si to vyžadovala. Taktiež určité produkty, ktoré si zákazníci potrebujú chytiť, vyskúšať prípadne fyzicky vidieť, potrebujú kamenné predajne. Vidíme to aj na návštevnosti shopping centier. Ďalším príkladom, aj keď nie korektným a vôbec s tým nesúhlasím, sú takzvaní "šmejdi". Títo vôbec nepoužívajú e-shop, ale používajú napríklad predaj formou prezentácii. Veľmi dobre sa prispôsobili skupine zákazníkov, ktorej chcú svoje produkty predať. Priamy predaj využívajú aj firmy, ktoré pracujú systémom Multi Level Marketingu. Známe sú hlavne firmy, ktoré predávajú kozmetiku, ktoré majú svoj biznis založený na priamom kontakte so zákazníkom. Takže aký distribučný kanál alebo ich kombináciu použiť záleží od predávaných produktov alebo služieb a od zákazníkov, ktorým tieto produkty ponúkate.

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Naša webová stránka ukladá údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača) na identifikáciu vašej relácie a dosiahnutie základnej funkčnosti platformy, zážitku z prehliadania a zabezpečenia.
Môžeme ukladať údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača), aby sme mohli poskytovať doplnkové funkcie, ktoré zlepšujú váš zážitok z prehliadania, ukladať niektoré z vašich preferencií bez toho, aby ste mali používateľský účet alebo bez prihlásenia, používať skripty a/alebo zdroje tretích strán, widgety atď.

Prihlásenie