Blog

AKO RIEŠIŤ BIZNIS POČAS KORONAKRÍZY.

AKO RIEŠIŤ BIZNIS POČAS KORONAKRÍZY. Charles Darwin: „Neprežije najsilnejší či najinteligentnejší druh, ale druh, ktorý sa najlepšie prispôsobí prostrediu.“

Čítajte viac... Komentáre: 0

ČO MUSÍTE VEDIEŤ, ABY STE NA ONLINE MARKETING NEMINULI "MAJLAND".

ČO MUSÍTE VEDIEŤ, ABY STE NA ONLINE MARKETING NEMINULI "MAJLAND". Phillip Kotler: "Marketing sa stáva stále viac bojovým poľom informácii ako predajnej sily"

Čítajte viac... Komentáre: 0

AKO VYTVORIŤ ALEBO INOVOVAŤ PRODUKT?

AKO VYTVORIŤ ALEBO INOVOVAŤ PRODUKT? Ako sa hovorí „kto neinovuje, zahynie". Preto aj firmy inovujú a neustále vylepšujú svoje produkty, aby zaujali zákazníka. Ale ako inovovať?

Čítajte viac... Komentáre: 0

KTORÉ DISTRIBUČNÉ KANÁLY SÚ NAJDOLEŽITEJŠIE?

KTORÉ DISTRIBUČNÉ KANÁLY SÚ NAJDOLEŽITEJŠIE? V dnešnej dobe internetu by sa mohlo zdať, že e-shop je najdôležitejší distribučný kanál pre všetky produkty. Pri niektorých produktoch to platí, pri iných to platí menej. Nie je to len o produkte a cene, ale hlavne o správaní sa zákazníkov.

Čítajte viac... Komentáre: 0

ČO MUSÍTE VEDIEŤ, ABY BOL VÁŠ BIZNIS ÚSPEŠNÝ.

ČO MUSÍTE VEDIEŤ, ABY BOL VÁŠ BIZNIS ÚSPEŠNÝ. Čo by ste dali za rozhovor s človekom, ktorý má skúsenosti a pomôže vám vyvarovať sa chýb, ktoré vás spomalia a veľa pri nich stratíte? Vie sa pozrieť na vašu firmu očami zákazníka, alebo dodávateľa, priniesť vám nové a iné nápady, pretože vy ste už vo vašom biznise dlho a neviete sa odosobniť. Nastaví vám zrkadlo, lebo ste úspešní a rastiete a nepripúšťate si, že by sa vám niečo mohlo stať, alebo by vás mohlo niečo ohroziť.

Čítajte viac... Komentáre: 0

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info