Blog
AKO RIEŠIŤ BIZNIS POČAS KORONAKRÍZY.
Charles Darwin: „Neprežije najsilnejší či najinteligentnejší druh, ale druh, ktorý sa najlepšie prispôsobí prostrediu.“
ČO MUSÍTE VEDIEŤ, ABY STE NA ONLINE MARKETING NEMINULI "MAJLAND".
Phillip Kotler: "Marketing sa stáva stále viac bojovým poľom informácii ako predajnej sily"
AKO VYTVORIŤ ALEBO INOVOVAŤ PRODUKT?
Ako sa hovorí „kto neinovuje, zahynie". Preto aj firmy inovujú a neustále vylepšujú svoje produkty, aby zaujali zákazníka. Ale ako inovovať?
KTORÉ DISTRIBUČNÉ KANÁLY SÚ NAJDOLEŽITEJŠIE?
V dnešnej dobe internetu by sa mohlo zdať, že e-shop je najdôležitejší distribučný kanál pre všetky produkty. Pri niektorých produktoch to platí, pri iných to platí menej. Nie je to len o produkte a cene, ale hlavne o správaní sa zákazníkov.
ČO MUSÍTE VEDIEŤ, ABY BOL VÁŠ BIZNIS ÚSPEŠNÝ.
Čo by ste dali za rozhovor s človekom, ktorý má skúsenosti a pomôže vám vyvarovať sa chýb, ktoré vás spomalia a veľa pri nich stratíte? Vie sa pozrieť na vašu firmu očami zákazníka, alebo dodávateľa, priniesť vám nové a iné nápady, pretože vy ste už vo vašom biznise dlho a neviete sa odosobniť. Nastaví vám zrkadlo, lebo ste úspešní a rastiete a nepripúšťate si, že by sa vám niečo mohlo stať, alebo by vás mohlo niečo ohroziť.